sporties_fa@

آمــوزِش فــوتـــبــآل فــآنتِـــزی PES؛ قسمت 𝟸 (مـَـهـآرَت هـآی بـآزیـکـُنـآن)

9 ارسال در این موضوع قرار دارد

eslimi351-n.jpg

 

%D9%81%D8%A7%D9%86%D8%AA%D8%B2%DB%8C_ufc

خـــُـب سـَــلآم!

در این تاپیک قرار است اسکیل (skill) های مختلف بازیکنان در pes معرفی شوند.

مـــُجـــَـــوِز تــآپـــیک ســـِـریــآلــی از @𝓞𝓵𝓭 𓂀 𝓐𝓵𝓲 گرفته شده است و طرح های تاپیک از @𝕸𝖆𝖘𝖔𝖓 𝕸𝖔𝖚𝖓𝖙 💙 می باشند.

 

زیباترین جداکننده های متحرک و ثابت متن

قسمت های قبلی:

زیباترین جداکننده های متحرک و ثابت متن

بخش اولیه تاپیک که مربوط به دریبل ها هست، به دانش فوتبال خود شما بستگی دارد و قابل توضیح نیست برای همین برای اکثر آنها تنها لینک نحوه صورت گرفتن آن را گذاشته ایم تا در صورت تمایل، آن نوع حرکت را یاد بگیرید.

زیباترین جداکننده های متحرک و ثابت متن

:Scissors Feint

بازیکن دارای این اسکیل، دارای توانایی دریبلینگ استِپ اُور1 با سرعت بالا می باشد. از قبیل این بازیکنان می توان از امباپه، بنزما، مانه نام برد.

capture_ddh7.jpg

 

:Double Touch

بازیکن دارای این اسکیل، قادر هستند به سرعت دریبل یک پا دو پا را انجام دهند. از قبیل این بازیکنان می توان از پایت، امباپه، مانه، دیبالا، فرنکی دیونگ، فرنادو تورس نام برد.

capture_ddh7.jpg

:Flip Flap

بازیکن دارای این اسکیل، قادر هستند به سرعت دریبل Flip Flap را انجام دهند. از قبیل این بازیکنان می توان از بنزما نام برد.

capture_ddh7.jpg

:Marseille Turn

بازیکن دارای این اسکیل، قادر هستند که دریبل 360 درجه (مارسی تِرن) را انجام بدهند و با چرخیدن 360 درجه حریف را گیج کرده و از سر راه خود بردارند. از قبیل این بازیکنان می توان از پایت، دیبالا، برونو فرناندز  نام برد.

capture_ddh7.jpg

:Sombrero

بازیکنان را قادر می سازد تا یک نوع دریبل خاص به اسم Sombrero را اجرا کنند. از قبیل این بازیکنان می توان از روبرت لواندوفسکی، دیبالا نام برد.

capture_ddh7.jpg

:Cross Over Turn

بازیکنان را قادر می سازد تا یک نوع دریبل خاص به اسم Cross over turn را اجرا کنند. از قبیل این بازیکنان می توان از امباپه نام برد.

capture_ddh7.jpg

:Cut Behind & Turn

به بازیکنان، توانایی انجام حرکت "سر توپ زدن" یا "کرایف تِرن" می دهد. از قبیل این بازیکنان می توان از پایت، بنزما، لواندوفسکی، مانه، کیمیچ، چیرو ایموبیله، فرنکی دیونگ نام برد.

capture_ddh7.jpg

:Scotch Move

به بازیکنان، توانایی انجام حرکت scotch move می دهد. از قبیل این بازیکنان می توان از امباپه، مانه، فرنکی دیونگ، فرنادو تورس نام برد.

capture_ddh7.jpg

:Step On Skill control

بازیکنان دارای این قابلیت، می توانند ابتدا توپ را کنترل کنند و سپس حرکات فانتزی و چرخش را انجام دهند. از قبیل این بازیکنان می توان از  برونو فرناندز، فرنکی دیونگ، فرنادو تورس نام برد.

 


  1. دریبل استپ اور: در واقع باید حرکتی خلاف جهت عقربه های ساعت انجام دهید تا حریف فکر کند که شما به سمت جلو حرکت می کنید اما در واقع کاری که انجام می دهید، برگرداندن توپ به سمت عقب است و در نتیجه حریف دچار سردرگمی خواهد شد.

زیباترین جداکننده های متحرک و ثابت متن

بخش دریبلینگ تمام شد و به بخش مهمتر یعنی قابلیت های پاس - شوت - ضربه سر رسیدیم.

زیباترین جداکننده های متحرک و ثابت متن

:Heading

داشتن این قابلیت، دقت ضربات سر را بالا می برد و همچنین مسلماً دفعات ضربات سر رو به به پایین را افزایش می دهد. از قبیل این بازیکنان می توان از لواندوفسکی، فن دایک، مانه، ایموبیله، فرنادو تورس نام برد.

capture_ddh7.jpg

:Long Range Drive

به بازیکنان قابلیت این رامی دهد که حرکات کرلینگ(curl= پاس بلند همراه با حرکت رو به جلو) را با دقت زیاد از فاصله دور انجام دهند. از قبیل این بازیکنان می توان از پایت، دیبالا نام برد.

capture_ddh7.jpg

:Chip shot control

به بازیکنان قابلیت چیپ زدن را می دهد. از قبیل این بازیکنان می توان از امباپه، بنزما، لواندوفسکی، کیمیچ، دیبالا، فرنادو تورس نام برد.

capture_ddh7.jpg

:Long Range Shooting

بازیکنان دارای این اسکیل قابلیت شوتزنی از راه دور را دارند. از قبیل این بازیکنان می توان از لواندوفسکی، کاسمیرو، برونو فرناندز، ایموبیله نام برد.

capture_ddh7.jpg

:Knuckle Shot

بازیکنان دارای این قابلیت راحت تر با نوک پا شوت می کنند و در نتیجه ضربات کات دار بهتری و با دقت بیشتری هم می زنند، همچنین در ضربات آزاد نیز کاربرد دارد.  از قبیل این بازیکنان می توان از ایموبیله نام برد.

capture_ddh7.jpg

:Dipping Shot

بازیکنان دارای این قابلیت می توانند شوت های چرخشی (دارای اسپین) بزنند و این برای مثال در مقابل دروازه بان فایده دارد زیرا ناگهان توپ جهتش را تغییر می دهد. از قبیل این بازیکنان می توان از بنزما، ایموبیله نام برد.

capture_ddh7.jpg

:Rising Shots

بازیکنان دارای این قابلیت می توانند شوت هایی با ارتفاع کوتاه ولی با قدرت بالا بزنند. از قبیل این بازیکنان می توان از امباپه، لواندوفسکی، مانه، کاسمیرو نام برد.

capture_ddh7.jpg

:Acrobatic Finishing

بازیکنان دارای این قابلیت در موقعیت های نه چندان مناسب و خارج از تعادل نیز می توانند با قیچی برگردان و حرکات نمایشی گلزنی کنند. از قبیل این بازیکنان می توان از امباپه، بنزما، لواندوفسکی، مانه، ایموبیله، فرنادو تورس نام برد.

capture_ddh7.jpg

:Heel Trick

به بازیکنان این قابلیت را می دهد تا با استفاده از پاشنه، حتی در موقعیت‌های نامناسب یا زمانی که تعادل ندارند، پاس بدهند یا شوت کنند. از قبیل این بازیکنان می توان از بنزما، لواندوفسکی، دیبالا، برونو فرناندز، فرنکی دیونگ نام برد.

capture_ddh7.jpg

:First-time Shot

بازیکنان دارای این قابلیت در شوت های تک ضرب، مهارت و دقت بالاتری نسبت به سایر بازیکنان دارند. از قبیل این بازیکنان می توان از امباپه، بنزما، لواندوفسکی، مانه، دیبالا، ایموبیله، فرنادو تورس نام برد.

capture_ddh7.jpg

:One-touch Pass

بازیکنان دارای این قابلیت در پاس های تک ضرب و لمسی، مهارت بالاتری دارند.  از قبیل این بازیکنان می توان از کیمیچ، برونو فرناندز، ایموبیله، فرنکی دیونگ نام برد.

capture_ddh7.jpg

:Through Passing

دقت پاس های بازیکنان دارای این قابلیت بالا تر از بقیه هست و معمولاً فردی که به او پاس می دهند آن پاس را دریافت می کند. از قبیل این بازیکنان می توان از پایت، بنزما، کیمیچ، برونو فرناندز، فرنکی دیونگ نام برد.

capture_ddh7.jpg

:Weighted Pass

بازیکنان دارای این قابلیت در شرایط سخت هم می توانند پاس های خوبی ارسال کنند و در پاس به عقب نیز از سایر بازیکنان بهتر عمل می کنند.  از قبیل این بازیکنان می توان از پایت، فن دایک، کیمیچ، کاسمیرو، فرنکی دیونگ نام برد.

capture_ddh7.jpg

:Pinpoint Crossing

بازیکنانی که قابلیت ارسال سانتر های مَوّاج و حلقه مانند دارند و دقت سانتر های آنها بالا می باشد. از قبیل این بازیکنان می توان از پایت، کیمیچ، برونو فرناندز نام برد.

capture_ddh7.jpg

:Outside Curler

بازیکنان دارای این قابلیت می توانند شوت های بیرون پای خوبی بزنند و همچنین پاس های بیرون پای خوبی ارسال کنند. از قبیل این بازیکنان می توان از پایت، دیبالا، برونو فرناندز، فرنکی دیونگ، فرنادو تورس نام برد.

capture_ddh7.jpg

:Rabona

به بازیکنان امکان اجرای "رابونا" را می دهد و این اصطلاح فوتبالی به این معنی است که بازیکن وقتی که حریف انتظارش را ندارد پاس بدهد یا شوت کند و در واقع حریف را غافلگیر کند. از قبیل این بازیکنان می توان از امباپه نام برد.

capture_ddh7.jpg

:No Look Pass

همانطور که از اسم آن پیداست، بازیکنان دارای این قابلیت می توانند بدون نگاه کردن پاس بدهند و درنتیجه حریف ها را گول می زنند.  از قبیل این بازیکنان می توان از کاسمیرو، فرنادو تورس نام برد.

capture_ddh7.jpg

:Low Lofted Pass

بازیکنان دارای این قابلیت می توانند پاس های هوایی با دقت بالا ولی ارتفاع کم ارسال کنند. از قبیل این بازیکنان می توان از فن دایک، کاسمیرو نام برد.

 زیباترین جداکننده های متحرک و ثابت متن

خب، حالا به بخش قابلیتهای خاص دروازه بانها رسیدیم.

زیباترین جداکننده های متحرک و ثابت متن

:GK Low Punt

دروازه بانان دارای این قابلیت می توانند پاسهای هوایی با ارتفاع کم ارسال کنند (توپ را با دست به بالا می اندازند و با پا می فرستند). از قبیل این بازیکنان می توان از مانداندا، اوبلاک نام برد.

capture_ddh7.jpg

:GK High Punt

دروازه بانان دارای این قابلیت می توانند پاسهای هوایی با ارتفاع زیاد ارسال کنند (توپ را با دست به بالا می اندازند و با پا می فرستند). از قبیل این بازیکنان می توان از کورتوا نام برد.

capture_ddh7.jpg

:GK Long Throw

دروازه بانان دارای این قابلیت، پرتاب دست بلندی دارند و رنج(محدوده) پرتاب بالاتری دارند. از قبیل این بازیکنان می توان از مانداندا، اوبلاک، کورتوا نام برد.capture_ddh7.jpg

:GK Penalty Saver

همانطور که از اسم آن پیداست، دروازه بانان دارای این قابلیت، توانایی بالایی در گرفتن پنالتی ها دارند.  از قبیل این بازیکنان می توان از اوبلاک نام برد.

زیباترین جداکننده های متحرک و ثابت متن

خب، حالا به بخش آخر این تاپیک رسیدیم.

زیباترین جداکننده های متحرک و ثابت متن

:Long Throw

بازیکنان دارای این قابلیت، می توانند ضربات اوت را بلند و با دقت بالا ارسال کنند.

capture_ddh7.jpg

:Gamesmanship (Malicia*)

بازیکنان دارای این قابلیت، بهتر از سایر بازیکنان می توانند از بقیه "خطا" بگیرند! از قبیل این بازیکنان می توان از پایت، امباپه، مانه، کاسمیرو، دیبالا، برونو فرناندز، فرنکی دیونگ نام برد.

capture_ddh7.jpg

:Man Marking

اغلب مدافعین و هافبک دفاعی ها این قابلیت را دارند و با تعقیب بازیکن حریف که پا به توپ است تلاش در بازپس گیری توپ دارند و اغلب با تنه زدن و .. در نهایت موفق به گرفتن توپ می شوند.  از قبیل این بازیکنان می توان از فن دایک، کاسمیرو نام برد.

capture_ddh7.jpg

:Track Back

اکثراً بازیکنان خط حمله این قابلیت را دارند و می توانند هنگامی که توپ در دست بازیکنان حریف است، با فشار آوردن روی آن بازیکن تلاش کنند تا توپ را از او بگیرند.  از قبیل این بازیکنان می توان از بنزما، مانه، فرنادو تورس نام برد.

capture_ddh7.jpg

:Interception

بازیکنان دارای این قابلیت، در قطع پاس های بازیکنان حریف مهارت بالایی دارند. از قبیل این بازیکنان می توان از فن دایک، کیمیچ، کاسمیرو نام برد.

capture_ddh7.jpg

:Acrobatic Clear

ابن قابلیت، بازیکنان را قادر می سازد تا با استفاده از پاهای خود، حتی در موقعیت های نامناسب توپ را دفع کنند. این قابلیت در دروازه بان ها، باعث می شود با حرکات نمایشی توپ را سیو کنند. از قبیل این بازیکنان می توان از فن دایک، کیمیچ، کاسمیرو نام برد.

capture_ddh7.jpg

:Captaincy

بازیکنان دارای این قابلیت، در زمین به الهام بخش تیم تبدیل می شوند و اثرات خستگی را برای همه بازکینان تیم کاهش می دهند، همچنین اگر بازیکن دارای این قابلیت کاپیتان شود، مهارت نسبتاً بالاتری خوهد داشت. از قبیل این بازیکنان می توان از پایت، مانداندا، فن دایک، کیمیچ نام برد.capture_ddh7.jpg

:Super-sub

بازیکنان دارای این قابلیت، هنگامی که در بین نیمه ها تعویض می شوند و وارد بازی می شوند، عملکرد خوبی خواهند داشت و می توانند در نتیجه بازی تأثیر بگذارند. از قبیل این بازیکنان می توان از مولر، هالند، کیه زا نام برد.

capture_ddh7.jpg

:Fighting Spirit

بازیکنانی هستند که در شرایط سخت و فضا های بسته، می توانند عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارند.  از قبیل این بازیکنان می توان از فن دایک، کیمیچ، کاسمیرو، ایموبیله نام برد.

capture_ddh7.jpg

:Penalty Specialist

بازیکنان دارای این قابلیت، در پنالتی زدن، تبحر بالایی دارند.  از قبیل این بازیکنان می توان از لواندوفسکی، دیبالا، برونو فرناندز، ایموبیله، فرنادو تورس نام برد.

capture_ddh7.jpg

 

این مطلب کاملاً جدید بود و هیچ شخصی قبلاً آن را کار نکرده بود بنابراین گردآوری و بازگردانی آن کار سختی بود و 3 روز زمان را گرفت، لطفاً با لایک و کامنتتان حمایت کنید :tw_heart:

ویرایش شده در توسط گُربِہ فَرآنسَوـے 🐈
9 کاربر پسندیده اند

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

خسته نباشی 

کاربردی و مفید

2 کاربر پسند شده است

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در ۱ ساعت قبل، ƧĦズÆÑ گفته است :

خسته نباشی 

کاربردی و مفید

 

1 کاربر پسند دیده است

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

خسته نباشی

فقط به نظرم زیادی رو بعضی بازیکنا برای نمونه قرار دادن اصرار داری xD

2 کاربر پسند شده است

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

خوب بود خسته نباشی

2 کاربر پسند شده است

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در هم اکنون، ❂ мєуѕαм ❂ گفته است :

خوب بود خسته نباشی

 

2 کاربر پسند شده است

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

خسته نباشی 

انشاالله مفید واقع بشه 

ولی چرا آخر تاپیک اون همه زحمتت رو خراب کردی لایک و کامنت زوری که ارزشی ندارد 

1 کاربر پسند دیده است

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

خوب بود خسته نباشید 

1 کاربر پسند دیده است

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
در در ۱۴۰۲/۴/۵ در 2:55 PM، ƧĦズÆÑ گفته است :

خسته نباشی 

کاربردی و مفید

 

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !


ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید


ورود به حساب کاربری