aTropaT

عضو
  • تعداد ارسال ها

    146
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • روز های برد

    1

آخرین بار برد در aTropaT

aTropaT بیشترین تعداد پسند مطالب را دارد!

اعتبار در تالار

269 متوسط

11 دنبال کننده

درباره aTropaT

  • درجه
    عضو
  • تاریخ تولد

آخرین بازدید کنندگان نمایه

761 بازدید کننده نمایه
  1. پس از اعمال تغییرات در ترکیب تیم، وقتی روی دکمه ثبت کلیک می کنیم دکمه ثبت شروع به ریفرش میکنه و ترکیب جدید ثبت نمیشه. متاسفانه نمی دونم چه نیازی به انتقال سرورها بود که بعد از اونموقع هر روز شاهد یک مشکل جدید هستیم.
  2. با اینکه اینکار بازی رو مطابق دنیای واقعی میکنه، ولی یکسری اصول بازی رو تغییر میده. مثلا استعدادیاب ها دیگه قابلیت قبلی شونو از دست میدن. چون معنی اینکار یکجورایی نقل و انتقال بازیکن هست دیگه. در واقع مثل این میمونه که بخوایم با یک استعداد یاب 2 تا بازیکن بیشتر جابجا کنیم. اینو هم باید در نظر بگیریم که تیم مدیریت برخی موارد رو گذاشته که بچه ها الماس بخرن یا الماس شون رو مصرف کنن. در ضمن دوست عزیز، انتقال قرضی یک بازیکن وقتی محدودیتی برای جابجایی وجود نداره، زیاد معنی نمیده. چون شما در عرض 2 هفته میتونی کل 11 بازیکن تیمت رو تغییر بدی و اینجا انتقال قرضی یکجورایی بی معنی هست. درسته؟
  3. والا این شما هستی که تند میری. شما نظر خودتو گفتی، منم از نظرم دفاع کردم. خدا رو شکر تعیین ارزش هم دست شما نیست، وگرنه باید فاتحه این بازی خونده میشد.
  4. بله حیاتی نیست ولی خیلی مهم هست. البته خیلی بخش های بازی حیاتی نیست، ولی وجود داره. حالا چرا وجود داره؟ دلایل زیادی داره. مثل راحتی کار برای کاربرا، زیباتر دیده شدن محیط بازی، جامع بودن بخش های بازی و ... این موضوع هم که عرض کردم هم راحتی کار برای کاربرا رو بوجود میاره و هم بخش تاکتیک رو جامع تر میکنه. در ارتباط با بخش دیگر نظرت باید بگم که اصلا بحث یک چیز دیگه هست برادر. استعداد رو کجا قرار بدیم؟ و فروش الماسی هم اتفاقا خیلی به تاکتیک ربط داره. اینکه چطور ربط داره، خیلی ساده هست و احیانا کنجکاو بودی، پیغام بده تا خصوصی عرض کنم.
  5. سلام خدمت دوستان عزیز و مدیران محترم فروم پیشنهادی داشتم در ارتباط با تعداد بازی های یک بازیکن، و نمی دونم این پیشنهاد قبلا ارائه شده یا نه. فکر میکنم پیشنهاد خوبی باشه و باعث راحتی بیشتر کاربرا بشه. ممنون میشم نظرات مفید تونو بیان کنید. اما پیشنهاد: همانطور که بهتر از من می دونید، یکسری از شماره بازی های یک بازیکن، مهم هست و باعث ایجاد تغییراتی در ویژگی های اون بازیکن میشه. یکسری از این شماره بازی ها، باعث افزایش استعداد بازیکن و یکسری هم منجر به الماسی شدن بازیکن میشه. خب همانطور که می دونید وقتی بازیکن به بازی های شماره 120 - 240 و .... رسید، پارامتر استعداد اون یک واحد افزایش پیدا میکنه و وقتی بازیکن به بازی شماره 200 خودش رسید میتونه تحت شرایطی از قبیل داشتن سن مناسب، الماسی به فروش برسه. با رسیدن به بازی های 120 - 240 و ... وقتی استعداد بازیکن بالا میره، موقع تمرین دادن بوضوح مشخص هست، ولی وقتی تعداد بازی یک بازیکن به 200 میرسه، مشاهده این به آسانی قابل دیدن نیست و برای پی بردن به این موضوع میبایست تک تک بازیکن ها رو بصورت یکی یکی چک کرد. این کار یک مقداری حوصله بر هست و خیلی وقت ها هم فراموش میشه. ولی میشه با ایجاد یک تغییری کوچیک در صفحه تمرین یا تاکتیک، بازیکن یا بازیکنایی که به بازی 200 میرسند، به اسانی مشاهده کرد. مثلا در قسمت تاکتیک کلی فضای خالی وجود داره و می توان به صورت زیر تعداد بازی های یک بازیکن رو هم به نمایش گذاشت: همانطور که در عکس ملاحظه می کنید یک بخش جدیدی به قسمت تاکتیک با اسم " بازی" اضافه کرده ام که تعداد بازی های یک بازیکن رو مشخص میکنه. یکی دیگر از مزیت های این کار این هست که موقع انتخاب ترکیب با دقت بیشتری می توان از ظرفیت بازیکن ها استفاده کرد و بازیکن هایی که می بایست روشون سرمایه گذاری کرد، به آسانی قابل مشاهده خواهند بود.
  6. دقیقا با نظر رایدر موافقم. تازه شما بجای اینکه پیشنهاد بدی که محدودیت های بازی برداشته بشه، میخوای یک محدودیت دیگه به بازی اضافه کنی؟ رایدر جان نصیب نه نسیب
  7. برنامه نویساشون رفتن، بگن بریم درستش کنیم. یعنی این چند هفته نتونستن یک ایراد به این سادگی حل کنن؟
  8. یکی دیگه از مشکلات جدید، عدم بازنشست شدن بازیکنا بالای 36 سال هست. بنده بازیکنی دارم که الان 36.5 هست ولی بازنشست نشده. چند روز پیش اطلاع هم دادم و گفتن بررسی میشه، ولی هنوز درست نشده.
  9. بعضی موارد که مطرح کردید بشکل دیگه وجود داره و برخی موارد میشه اضافه کرد. پیشنهاد خیلی خوبی هست در کل. مثلا اضافه شدن مدت قرار داد کارکنان وابسته به الماس هست، و برای کسی که از الماس استفاده می کنه، این موضوع حل شده هست. اما دریافت امتیاز دوبل، در صورت الماسی کردن تیم، میتونه باعث رشد سریع یک تیم و درآمد خوب برای مدیریت باشه. این پیشنهاد خیلی خوبی هست، هر چند که خود بنده تا الان زیاد الماس نخریده ام.
  10. کم شدن قدرت بازیکنا با بالا رفتن سن، در دنیای حقیقی هم اتفاق میفته. من پیشنهاد شما رو بشکل دیگه مطرح می کنم. اینکه تغییراتی تو تمرین دهی ایجاد کنن که بازیکنا یکی دو سال زودتر فول بشن.
  11. امیدوارم اعلام بشه که چه چیزی اضافه شده یا کم شده. هر چند که بعید بنظر میرسه. در ضمن از زمان آپدیت، سرعت سرور خیلی کند شده.
  12. فعلا اینا رو پاسخ بده باقی بمونه برای بعد دوست داشتی اسمت چی باشه؟ یکی از جالب ترین خاطرات دوران کودکیت را بگو. وقتی خودت را توی آینه می بینی چه احساسی داری؟ چه غذاهایی را دوست داری؟ موقع تفریح چه کارایی می کنی؟ از کدوم یکی از آلات موسیقی خوشت میاد یا دوست داری یادش بگیری؟ علایقت توی زندگی چیه؟ بهترین و بدترین خوابی که دیدی چی بود؟ اگه 10 میلیارد داشته باشی چه کارایی میکنی؟ دوست داری اسم بچه هاتو چی بذاری؟ دوست داشتی غیر از شهر خودت بچه کدوم شهر باشی؟ دوست داشتی چه رشته ای و کجا قبول میشدی؟ بهترین و بدترین روز زندگیتو توضیح بده؟ آینده ات برای روزی که 30 ساله شدی چیه؟
  13. این برای من هم سوال بوده و خوب شد که با این سوال دوستمون سوالم یادم افتاد. منظور از 2% یا 7% یعنی چی؟ چون تو راهنما هم اینطور نوشته و نگفته منظورش مثلا 2% انرژی هست یا استقامته یا هر چیز دیگه... اینجا دقیقا قسمتی هست که چیزی تو راهنما راجع بهش ننوشته. اینکه میزان کم شدن انرژی رو چه حسابی هست. مثلا به ترکیب تیم مقابل هم بستگی داره یا به ترکیب تیم خودت و ... البته من همیشه از یک ترکیب استفاده میکنم ولی طوری هست که یک بازی انرژی از 100 میاد مثلا 95 و یک بازی هم از 100 به 92 میرسه. این حرفم مستقل از اندازه استقامت هست.
  14. اینکه شما از یک روشی استفاده میکنی دلیلی نیست که بقیه هم از اون روش استفاده کنن. اینکه همه بازیکن بالای 2000 انتقال میدن دلیلی نمیشه که بازیکن مثلا 1500 یا 1000 رد و بدل نشه. بنظرت برای انتقال بازیکن با قدرت 1000، صرف کردن 29 الماس ارزشمنده؟