+ ડꪮ𝕣ꫀꪀ

مدیر اتحاد
  • تعداد ارسال ها

    2,396
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • روز های برد

    13

پست ها ارسال شده توسط + ડꪮ𝕣ꫀꪀ


  1. دیدار تیم های نساجی و مومبای سیتی از ساعت 17:30 آغاز شد و در نهایت با برتری تیم ایرانی به پایان رسید...

     

    تیم های نساجی و مومبای سیتی به مصاف هم رفتند.

    w51emfuh678678.jpg

    به گزارش طرفداری، این مسابقه که اولین دیدار مازندرانی ها در آسیا به شمار می رفت، با برتری 2 گله نساجی مقابل تیم هندی به پایان رسید.


  2. سپاهان در اولین بازی از فصل 2023/24 لیگ قهرمانان آسیا میهمان نیروی هوایی عراق بود. نیروی هوایی ابتدا با تک گل علی جاسم از سپاهان پیش افتاد. 

    c56465apture6526.jpg

    سپاهان سپس با گل های دانشگر و قربانی به بازی برگشت و در آستانه ثبت یک کامبک شیرین بود که دقیقه 88 علی جاسم گل دوم نیروی هوایی را به ثمر رساند تا بازی با تساوی 2-2 به پایان برسد.


  3. کریستیانو رونالدو امروز همراه با تیم النصر وارد تهران شد.

     

    به گزارش طرفداری، روز سه شنبه دیدار النصر و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی برگزار می شود. کاروان النصر صبح امروز با پروازی اختصاصی ریاض را به مقصد تهران ترک کرد و حالا پرواز این تیم در ایران نشسته است.

     

    حالا کریستیانو رونالدو در ایران است! فوق ستاره فوتبال جهان برای اقامت خود در تهران همراه با سایر اعضای تیم به هتل اسپیناس پلاس می رود و عصر امروز جهت تمرین پیش از بازی با پرسپولیس در ورزشگاه آزادی حاضر می شود.

    dlkk.jpg

    شهرداری تهران در اقدامی شایسته، بنرهایی در مسیر فرودگاه تا هتل نصب کرده و به رونالدو و تیم النصر خوش آمد گفته است. شرکت ایرانسل نیز اعلام کرده سیم کارت های بدون فیلتر اعضای تیم النصر به آنها اهدا شده است تا اقامتی راحت در ایران داشته باشند.

    1 کاربر پسند دیده است

  4. طرفداری | پس از آنکه بایرن مونیخ اعلام کرد مانع راه فدراسیون فوتبال آلمان برای نشاندن یولیان ناگلزمان روی نیمکت تیم ملی آلمان نمی‌شود، اکنون اولین تماس‌ها با نمایندگان این مربی برقرار شده است.

     

    به گزارش کریستین فالک و توبی آلتشفل از بیلد، رودی فولر مدیر فنی تیم ملی آلمان با فولکر اشتروث ایجنت یولیان ناگلزمان تماس گرفته است. در حال حاضر نیز مذاکرات بین دو طرف بر سر مسائل مالی آغاز شده است. کری هاو اشپورت آینس نیز قبل‌تر گزارش داده بود که تماس‌ها بین دو طرف برقرار شده است و این مربی 36 ساله به خوبی می‌تواند تصور کند که هدایت مانشافت را بر عهده گرفته است. به خصوص اینکه یورو 2024 به میزبانی همین کشور برگزار می‌شود. با این حال بیلد ادعا کرده فدراسیون فوتبال آلمان تاکنون تماس مستقیمی با شخص ناگلزمان نداشته و مذاکرات از طریق ایجنت او در حال انجام است.

    photo_2023-09-14_13-39-13.jpg

    شروط بایرن مونیخ برای حضور یولیان ناگلزمان روی نیمکت تیم ملی آلمان

    در ادامه گزارش بیلد، باید به این نکته توجه داشت که یولیان ناگلزمان هنوز تحت قرارداد بایرن مونیخ است و هر چند این باشگاه نمی‌خواهد پولی از فدراسیون از بابت سرمربی سابقش بگیرد اما چندین شرط گذاشته است. یک اینکه DFB پس از مدت‌ها به وعده خود از زمان آوردن هانسی فلیک عمل کنند و تیم ملی آلمان در یک بازی دوستانه مقابل بایرن قرار بگیرد. همچنین فدراسیون باید کل حقوق ناگلزمان را نیز خود پرداخت کنند و بایرن تمایلی به پوشش به بخشی از دستمزد پرداختی به او ندارد. گفتنی است حقوق ناخالص ناگلزمان در بایرن، هفت میلیون یورو است. 


  5. ژاپن تنها تیم آسیایی در بین 25 تیم ملی گران قیمت فوتبال دنیاست

     

    طرفداری | سایت ترانسفرمارکت در جدیدترین به‌روزرسانی خود، تیم‌های ملی فوتبال دنیا را بر اساس قیمت بازیکنان آنها رده‌بندی کرده است.

    england_team.jpg

    در این لیست تنها دو تیم ملی فوتبال انگلیس و فرانسه هستند که ارزش آنها به بالای یک میلیارد یورو رسیده است. انگلستان با 1.24 و فرانسه با 1.17 میلیارد یورو در رتبه‌های اول و دوم باارزش‌ترین تیم‌های ملی فوتبال جهان قرار گرفته‌اند. پس از این دو تیم سرشناس اروپایی، پرتغال با 959، برزیل با 943 و آرژانتین با 836 میلیون یورو در رده‌های بعدی قرار دارند. ژاپنی‌ها تنها تیم آسیایی هستند که با ارزش 236.15 میلیون یورو در بین بیست‌وپنج تیم گرانقیمت ملی دنیا قرار دارند.  

    55800656.jpg


  6. هافبک سابق آلمان دوست دارد فن خال را روی نیمکت مانشافت ببیند. 

     

    طرفداری | باستین شواین اشتایگر، ستاره سابق آلمان و باشگاه بایرن مونیخ باور دارد که لوئیس فن خال مناسب ترین گزینه برای هدایت آلمان در یورو 2024 است. شواین اشتایگر در مصاحبه جدیدش در مورد شایستگی های سرمربی سابقش در بایرن مونیخ و منچستریونایتد برای حضور روی نیمکت تیم ملی صحبت کرده است. شواین اشتایگر در حالی این ایده را مطرح می کند که تا پیش از این هیچ سرمربی غیر آلمانی هدایت دی مانشافت را بر عهده نداشته است. 

    getpaidstock.com-650177783ec17.jpg

    امیدوارم لوییس فن خال هدایت تیم ملی را در دست بگیرد. او تا همین حالا هم دستاوردهای بزرگی داشته است و در قطر هم هلند را تا یک چهارم نهایی هدایت کرد. این تیم به شخصیت و مسئولیت پذیری نیاز دارد، هر دو عامل بسیار مهم هستند. اگر اوضاع خوب پیش نرود باید کسی در تیم حضور داشته باشد که نتوانید به راحتی حرف هایش را نادیده بگیرید. فن خال همیشه حرفی برای گفتن دارد.


  7. طرفداری | ساندرو تونالی به دلیل مصدومیت دیدار سه شنبه شب ایتالیا و اوکراین را از دست داد و این یعنی فعلا بازگشت به سن سیرو برای این بازیکن در کار نخواهد بود، تونالی البته چند روز بعد دوباره فرصت بازی در سن سیرو با پیراهن نیوکاسل مقابل میلان را پیدا خواهد کرد. 

    getpaidstock.com-65001952089da.jpg

    تونالی دچار مصدومیت عضلانی شده و اسپالتی نمی تواند روی او برای بازی حساس مقابل اوکراین حساب کند. فدریکو کیه زا، لورنتزو پلگرینی، جانلوکا مانچینی و متئو پولیتانو دیگر بازیکنان ایتالیایی هستند که نمی توانند برای این تیم مقابل اوکراین به میدان بروند. بازی حساس ایتالیا و اوکراین امشب از ساعت 22:15 به میزبانی استادیوم سن سیرو برگزار خواهد شد. 


  8. طرفداری | پس از تساوی ناامیدکننده ایتالیا در خانه مقدونیه شمالی، انتظار می‌رود لوچانو اسپالتی سرمربی جدید آتزوری تغییراتی عمده را در ترکیب تیمش برای بازی حساس مقابل اوکراین اعمال کند.

     

    ایتالیا در چهارمین بازی خود در مسیر دشوار صعود به یورو 2024 میزبان اوکراین است و اگر می‌خواهد امیدش برای صعود مستقیم به این رقابت‌ها را زنده نگه دارد، باید حتما در سن سیرو پیروز شود. جانلوکا مانچینی و متئو پولیتانو، دو بازیکنی که مقابل مقدونیه شمالی از ابتدا به میدان رفتند، پس از عملکرد ضعیف‌شان از اردو کنار گذاشتند و لوچانو اسپالتی، ریکاردو اورسولینی وینگر بولونیا را به جای پولیتانو به اردوی آتزوری فراخوانده است.

    photo_2023-09-11_11-59-42.jpg

    به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، اسپالتی می‌خواهد تغییراتی مهم را در ترکیب ایتالیا برای بازی با اوکراین اعمال کند. نیکولو زانیولو، وینگر استون ویلا شانس بالایی برای بازی در پست وینگر راست دارد و جورجو اسکالوینی، مدافع جوان آتالانتا هم قرار است جانشین جانلوکا مانچینی در پست دفاع مرکزی شود. در پست هافبک دفاعی، انتظار می‌رود مانوئل لوکاتلی به جای برایان کریستانته به کار گرفته شود. ماتیا زاکانی هم جایگاهش در سمت چپ خط حمله تضمین شده نیست و قرار است احتمالا از جاکومو راسپادوری استفاده شود. داویده فراتزی هم شانس خوبی برای جانشینی ساندرو تونالی در خط هافبک دارد. 


  9. تمام سرمربیان تاریخ تیم ملی آلمان بومی بوده‌اند و اسطوره فرانسوی می‌تواند اولین سرمربی خارجی مانشافت باشد

     

    زین الدین زیدان گزینه دیگر فدراسیون فوتبال آلمان برای هدایت تیم ملی این کشور است.

     

    طرفداری - بیلد | ساعاتی پیش هانسی فلیک از سمت خود برکنار شد و فدراسیون فوتبال آلمان تصمیم گرفت بدلیل نتایج ناامیدکننده این سرمربی 58 ساله، با او قطع همکاری کند. حال اخبار مربوط به سرمربی بعدی ژرمن‌ها داغ دنبال می‌شود و نام گزینه‌های جذابی چون لوئیس فن خال و یولیان ناگلزمان برای هدایت مانشافت بر سر زبان‌ها آمده است. طبق خبر بیلد، یک چهره سرشناس دیگر به لیست فدراسیون فوتبال آلمان برای سرمربی‌گری تیم ملی این کشور اضافه شده است.

    zinedine_zidane.jpeg

    فدراسیون فوتبال آلمان زین الدین زیدان را در رادار خود قرار داده است. اسطوره فوتبال فرانسه و سرمربی سابق رئال مادرید با سابقه 3 قهرمانی متوالی در لیگ قهرمانان اروپا، دیگر گزینه ژرمن‌ها برای هدایت تیم ملی این کشور نام دارد. زیدان پس از جدایی از رئال مادرید در تابستان 2021، تا کنون هدایت تیمی را بر عهده نگرفته و با توجه به تمدید قرارداد دیدیه دشان با تیم ملی فرانسه تا سال 2026، نشستن زیزو روی نیمکت تیم ملی کشورش فعلاً منتفی است. تیم ملی آلمان در تاریخ خود همواره از سرمربیان بومی بهره برده و در صورتی که زیدان هدایت ژرمن‌ها را عهده‌دار شود، اولین سرمربی خارجی تاریخ مانشافت لقب خواهد گرفت. در حال حاضر یولیان ناگلزمان، جدی‌ترین گزینه برای هدایت آلمان است و باید دید در روزهای آینده روی نیمکت دومین تیم پرافتخار ادوار جام‌های جهانی چه کسی خواهد نشست.


  10. یکی دیگر از سرمبیان سابق بایرن مونیخ روی نیمکت مانشافت می نشیند؟

     

    احتمال هدایت تیم ملی آلمان توسط یولیان ناگلزمان بالا است.

     

    طرفداری - بیلد | پس نتایج ضعیف تیم ملی آلمان در 2 سال گذشته، فدراسیون فوتبال این کشور در نهایت تصمیم گرفت تا هانسی فلیک را از سمت خود برکنار کند. این سرمربی 58 ساله برای 25 بار رو نیمکت مانشافت نشست و آمار 48 درصد پیروزی را از خود به جای گذاشت؛ بنابراین بهترین راه حل برای فدراسیون فوتبال آلمان، قطع همکاری با سرمربی سابق بایرن مونیخ بود. رودی فولر، هانس فولس و ساندرو واگنر در بازی آینده آلمان مقابل فرانسه مسئولیت ژرمن‌ها را بر عهده می‌گیرند تا این‌که هر زودتر تکلیف سرمربی جدید این تیم مشخص شود. طبق گزارش بیلد، احتمال نشستن یک سرمربی سابق دیگر از بایرن مونیخ رو نیمکت تیم ملی آلمان بالا است.

    julian_nagelsmann.jpg

    یولیان ناگلزمان، گزینه محبوب فدراسیون فوتبال آلمان برای هدایت تیم ملی این کشور محسوب می‌شود. این سرمربی 36 ساله پس از اخراج از بایرن مونیخ، پیشنهاد چند تیم باشگاهی مختلف از جمله پاری سن ژرمن و چلسی را رد کرد و تا کنون بدون تیم مانده است. حال او به یکی از اولویت‌های مسئولان فوتبال آلمان برای هدایت مانشافت تبدیل شده است و احتمال بالایی وجود دارد تا این سرمربی جوان را این‌بار در رقابت‌های ملی ببینیم. 


  11. هانسی فلیک از هدایت تیم ملی آلمان برکنار شد. این تصمیم پس از شکست ۴-۱ خانگی مقابل ژاپن طی یک جلسه فوری در فدراسیون فوتبال آلمان اتخاذ شد.

    img_8825.jpeg

    طبق اعلام فدراسیون فوتبال آلمان؛ هانسی فلیک از هدایت تیم ملی آلمان کنار رفت و رودی فولر، هانس فولس و ساندرو واگنر در بازی دو روز آینده آلمان مقابل فرانسه مسئولیت تیم را برعهده خواهند داشت. سران فوتبال آلمان از همین حالا در تلاش هستند تا در سریع ترین زمان ممکن جانشین فلیک را معرفی کنند. آلمان کمتر از ۱۰ ماه دیگر میزبان یورو ۲۰۲۴ است.

     

    این سرمربی ۵۸ ساله در ۲۵ بازی ژرمن ها را هدایت کرد و آمار بسیار ضعیف ۴۸٪ برد را به ثبت رساند.


  12. هافبک ایتالیایی نیوکاسل اعتقاد دارد که آتزوری با سرمربی جدید در مسیر درستی قرار دارد و آنها باید بار دیگر هویت خود را پیدا کنند

     

    طرفداری | شب گذشته ایتالیا در دور پنجم رقابت‌های مقدماتی یورو ۲۰۲۴ مهمان مقدونیه بود که این دیدار با تساوی ۱-۱ به پایان رسید. ساندرو تونالی، هافبک آتزوری، اعتراف می‌کند که انتظار تساوی 1-1 را نداشته است اما معتقد است که ایتالیا تحت هدایت اسپالتی در مسیر درستی قرار دارد و آنها باید بار دیگر هویت خود را پیدا کنند.

    tonali.jpg

    پس از استعفای روبرتو مانچینی از مربیگری تیم ملی ایتالیا و پذیرش هدایت عربستان، بازی با مقدونیه اولین بازی آتزوری زیر نظر لوچانو اسپالتی بود. تساوی 1-1 در زمین مقدونیه این گروه را پیچیده‌تر می‌کند، حتی اگر دو تیم اول این گروه به طور مستقیم به یورو 2024 و تیم سوم به پلی آف راه پیدا کنند. ساندرو تونالی پس از بازی در گفتگو با اسکای اسپورت گفت:

     

     این نتیجه ای نیست که می‌خواستیم با آن به خانه برگردیم. ناامیدی برای ما طبیعی است، درست همانطور که مقدونیه این نتیجه را جشن می‌گیرد. اما این فوتبال است و همه بازی‌های ملی دشوار هستند. اکنون باید به مسیر خود برگردیم، چرا که چند روز دیگر مسابقه مهم دیگری پیش رو داریم. باید بار دیگر ایتالیا باشیم و هویت خود را پیدا کنیم. بازی را به خوبی کنترل کردیم و موقعیت‌های متعددی به وجود آوردیم، اما در 15 دقیقه پایانی نتوانستیم با واکنش آنها مقابله کنیم. حیف شد، چون به آنها فرصت‌های کمی دادیم، اما برای تساوی آنها کافی بود.

    ایتالیا روز سه‌شنبه در سن سیرو میزبان اوکراین خواهد بود و و در صورت پیروزی ایتالیا، آنها با یک بازی کمتر با اوکراین هم امتیاز خواهند شد. 


  13. جود بلینگام در بازی مقابل اوکراین پیراهن شماره 10 انگلیس را بر تن کرد.

    1694277491063.jpg

    طرفداری | تیم ملی فوتبال انگلیس در دور پنجم رقابت‌های مقدماتی یورو 2024 مقابل اوکراین قرار گرفته که این بازی با تساوی 1-1 دو تیم در جریان است. جود بلینگام که عملکرد فوق‌العاده را در ماه اول حضورش در رئال مادرید از خود به جای گذاشت، پیراهن شماره 10 انگلیس را در دیدار امشب بر تن کرده است. در رقابت‌های فیفادی قبلی، ترنت الکساندر آرنولد این پیراهن را پوشیده بود که اکنون بدلیل مصدومیت در اردوی شاگردان گرت ساوتگیت حضور ندارد.

    1694277491091.jpg


  14. قضاوت بازی مهم پرسپولیس و النصر به داور ازبکستانی سپرده شد.

    c0977ce1-c637-4341-af80-6f1cb1e58299.jpe

    به گزارش طرفداری، دیدار رفت تیم های فوتبال پرسپولیس و النصر در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا که قرار است 28 شهریور در ورزشگاه آزادی برگزار شود را ایلگیز تانتاشف ازبکستانی قضاوت خواهد کرد.


  15. شاگردان کومان در خانه برابر یونان صف آرایی خواهند کرد

     

    دور پنجم رقابت های مقدماتی یورو 2024 امشب آغاز خواهد شد.

     

    طرفداری |‌ در دیداری از دور پنجم مرحله مقدماتی رقابت های یورو 2024، هلند در خانه پذیرای یونان است.

    mrf2023_netherlandsvgreece.jpg

    ترکیب ابتدایی دو تیم

    هلند (3-4-3): فلکن | آکه، فن دایک، خیرترویدا | بلیند، دی یونگ، د رون، دومفریز | خاکپو، سیمونز، وخهورست

    یونان (3-3-4): ولاخودیموس | روتا، رتسوس، هاتزیدیاکوس، سیمیکاس | باکاستاس، سیوپیس، کوربلیس | ماسوراس، پاولیدیس، مانتالوس 


  16. فرانسه میزبان جمهوری ایرلند است

     

    طرفداری | تیم ملی فوتبال فرانسه در بازی پنجم از دور مقدماتی رقابت‌های یورو 2024 میزبان جمهوری ایرلند است. فرانسه با 12 امتیاز کامل از چهار بازی خود، صدرنشین گروه B این مسابقات است و ایرلند هم با تنها 3 امتیاز در جایگاه سوم این گروه قرار دارد.

    uefa-euro-2024_94159458-59f5-4ee4-b46c-d

    ترکیب ابتدایی فرانسه و جمهوری ایرلند

    فرانسه (1-3-2-4): منیان | کونده، لوکاس هرناندز، اوپامکانو، تئو هرناندز | رابیو، شوامنی | ام باپه، گریزمان، دمبله | ژیرو

    جمهوری ایرلند (2-5-3): بازونو | دافی، ایگان، کولینز | نایت، برون، کولن، مولومبی، استیونز | ایدا، اوگبنه


  17. نساجی به میزبانی از الهلال در ایران واکنش نشان داد

     

    باشگاه نساجی به میزبانی از الهلال عربستان در تهران واکنش نشان داد‌.

     

    به گزارش طرفداری، باشگاه نساجی نسبت به لغو مصوبه میزبانی تیم‌های ایرانی و عربستانی در زمین بی طرف اطلاعیه‌ای صادر کرد:

     

    «با توجه به امضا تفاهم نامه روسای ۲ فدراسیون جمهوری اسلامی ایران و عربستان و رای کنفدراسیون آسیا بازی‌های نمایندگان دو کشور در زمین ثالث برگزار نخواهد شد و تیم‌ها در ورزشگاه خودشان به میزبانی از رقبا می‌پردازند.

    14020602001027_test_photon.jpg

    در اینجا از دیپلماسی ورزشی رئیس فدراسیون فوتبال که با بازگرداندن حق میزبانی فرصت تشویق و حمایت از تیم‌ها را در کشور خودمان ایجاد کردند، تشکر ویژه می‌کنیم. بدون شک این اتفاق باعث نشاط و همبستگی ملی خواهد شد و در کنار این به توسعه ورزشی ۲ کشور کمک شایانی خواهد کرد.

     

    باشگاه نساجی این اتفاق را به فال نیک گرفته و خرسندیم که می‌توانیم از پتانسیل عظیم هواداران خود در دیدارهای مقابل نمایندگان عربستان به بهترین شکل استفاده کنیم»

    2 کاربر پسند شده است

  18. تیم نیروی هوایی عراق یکی از رقبای سپاهان است

     

    تیم نیروی هوایی عراق که یکی از حریفان سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا است خواستار تغییر محل میزبانی‌اش شد.

     

    به گزارش طرفداری و به نقل از کوره، نیروی هوایی عراق در لیگ قهرمانان آسیا با تیم‌های الاتحاد، سپاهان و نماینده ازبکستان هم‌گروه است.

     

    نیروی هوایی برای میزبانی در آسیا ابتدا ورزشگاه «فرانسوا حریری» در شهر اربیل در کردستان عراق را به عنوان ورزشگاه خود به کنفدراسیون فوتبال آسیا معرفی کرد اما اکنون در نامه‌ای به AFC خواستار تغییر محل میزبانی خود شده است.

     

    هیثم کاظم، عضو هیات مدیره باشگاه نیروی هوایی گفت: خواستار تغییر مکان میزبانی از ورزشگاه فرانسوا حریری به ورزشگاه دهوک شده‌ایم. دلیل تصمیم ما این است که ورزشگاه فرانسوا حریری در اربیل بعضی از فاکتورهای اصلی میزبانی را ندارد و نبود VAR یکی از این موانع است. منتظر بازدید نماینده‌های AFC هستیم. چنانچه شرایط و امکانات میزبانی را نداشته باشیم مجبور خواهیم بود بازی‌های خود را در کشور دیگری برگزار کنیم.

    13970805204435930157575010.jpg

    طبق اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا، استفاده از VAR از مرحله گروهی الزامی است و این موضوع باعث می‌شود بسیاری از تیم‌ها میزبانی را از دست بدهند.


  19. نداشتن VAR باعث می شود تا نماینده های ایران در کشور ثالث از حریفان خود میزبانی کنند

     

    پرسپولیس، سپاهان و نساجی نمی توانند از حریفان خود میزبانی کنند.

     

    به گزارش طرفداری، آخرین خبرها از کوالالامپور محل برگزاری قرعه کشی رقابت های لیگ قهرمانن آسیا حکایت از آن دارد که در مرحله گروهی داشتن VAR برای تیم های میزبان الزامی است و اگر تیم های میزبان این تکنولوژی را نداشته باشند، باید بازی های خود را در کشور ثالث برگزار کنند.

    ly.jpg

    برهمین اساس و تا آن جایی که تنها یک ماه تا شروع رقابت ها باقی مانده و برخلاف تمام وعده های قبلی فرصتی برای تجهیز ورزشگاه ها به تکنولوژی VAR وجود ندارد، به نظر می رسد هر سه نماینده ایران یعنی سپاهان، پرسپولیس و نساجی باید در ورزشگاه های دیگر از حریفان پرقدرت خود میزبانی کنند. مگر این که مسئولان فدراسیون فوتبال به هر نحوی این مساله را رفع کنند.

     

    از این رو باید دید در روزهای آینده و طی جلساتی که تاج با همتایان خود در AFC می گذرد، چه اتفاقاتی رخ می دهد.


  20. در 1 ساعت قبل، 👑𝐑𝐎𝐍𝐀𝐋𝐃𝐎👑 گفته است :

    176.gif

    هفته دوم  گروه َA / سید دو

    niniweblog.com

    بازی اول

    banner-shadow_bm5f.png

    ایران

    VS

    •   آث میلان         

    niniweblog.com

    بازی دوم

    banner-shadow_bm5f.png

    •  یوونتوسی ها         

    VS

    • سردار امیر       

     

    176.gif

     

     

    تیم هــای آبی رنگ از ساعت 10 صبح شنبه 1402/5/21 تا ساعت 23:59   شنبه 1402/5/21 مُهلَتِ دارند تا درخواست بازیشون رو ارسال کنند !

    تیم هــای قرمز رنگ هم از ساعت 23:59  شنبه 1402/5/21 تا ساعت 12 ظهر  یک شنبه 1402/5/22 مُهلَتِ دارند تا درخواست بازی رو قبول کنند و بازی رو ست کنند !

    n77_c07q.gif

    *شخص درخواست کننده باید و باید اسکرین درخواستی در تاپیک برگزاری مسابقه سوپرکاپ ارسال کند!

    *فرد تایید کننده هم باید و باید از پست مربوطه نقل گرفته و لینک ست شده بازی را ارسال کند!

    *در صورت درخواست ندادن، بازی 3 بر صفر به نفع طرف مقابل خواهد شد!

    *در صورت تایید نکردن بازی، بازی 3 بر صفر به نفع طرف مقابل خواهد شد!

    //

     

    باشد که رستگار شوید

    :tw_heart::tw_star:

    //////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

     

    176.gif

    هفته دوم  گروهB / سید دو

    niniweblog.com

    بازی اول

    banner-shadow_bm5f.png

    ایران،خدا

    VS

    •   اینتر اشکان        

    niniweblog.com

    بازی دوم

    banner-shadow_bm5f.png

    •  سپاهان1359        

    VS

    • میرمهدی16       

     

    176.gif

    تیم هــای آبی رنگ از ساعت 10 صبح شنبه 1402/5/21 تا ساعت 23:59   شنبه 1402/5/21 مُهلَتِ دارند تا درخواست بازیشون رو ارسال کنند !

    تیم هــای قرمز رنگ هم از ساعت 23:59  شنبه 1402/5/21 تا ساعت 12 ظهر  یک شنبه 1402/5/22 مُهلَتِ دارند تا درخواست بازی رو قبول کنند و بازی رو ست کنند !

    n77_c07q.gif

    *شخص درخواست کننده باید و باید اسکرین درخواستی در تاپیک برگزاری مسابقه سوپرکاپ ارسال کند!

    *فرد تایید کننده هم باید و باید از پست مربوطه نقل گرفته و لینک ست شده بازی را ارسال کند!

    *در صورت درخواست ندادن، بازی 3 بر صفر به نفع طرف مقابل خواهد شد!

    *در صورت تایید نکردن بازی، بازی 3 بر صفر به نفع طرف مقابل خواهد شد!

    //

     

    باشد که رستگار شوید

    :tw_heart::tw_star:

    درخواست بازی دوستانه ارسال شد

    Screenshot_۲۰۲۳۰۸۱۲-۱۱۱۲۳۹_Chrome.jpg

    1 کاربر پسند دیده است

  21. سلام

    1_ ورزش مورد علاقت ؟

    2_ خواهر ، برادر داری؟

    3_ دوست داشتی خواهر داشته باشی یا برادر ؟

    4_ ساده ترین زبانی که بلدی؟

    5_ سخت ترین زبانی که بلدی؟

    6_ دوست داری چه ماشینی داشته باشی؟

    7_ اولین مدالت توی ایواک؟

    8_ اولین دوستت در مستر۹۰ ؟

    9_ بهترین دوستت در مستر ۹۰ ؟

    10_ اولین دوستت در ایواک ؟

    11_ بهترین دوستت در ایواک؟

    12_ بهترین مدالت توی ایواک؟

    13_ دوست داری توی ایواک به چه مقامی برسی؟

    14_ بهترین کاربر ایواک از نظر معرفت و اخلاق ؟

    15_ الگویت در تالار ایواک؟


  22. خسته نباشید به آقا میثم

    از لحاظ فعالیت که سوشیانت با اقتدار از بقیه جلوتر بود

    تاپیک هم تاپیک آقا میثم رو بیشتر دوست داشتم

    #به_حق_رای_بدهیم

    :tw_heart:

    3 کاربر پسندیده اند